Перевіряючі органи, з радістю, плутають (через відсутність чіткого визначення структури КЗП) - кошторисну заробітну плату із зарплатою «нарахованою», різниця –  завищення вартості будівництва.
Теж саме із ІІ-м блоком:
Різниця між  коштами відображеними у ІІ-му блоці З/В витрат у акті виконаних робіт (38,52% від кошторисної заробітної плати) і фактичними витратами Підрядника на ці відрахування - завищення вартості будівництва.
Виникає  питання - як правильно враховувати заробітну плату та ІІ-й блок загально виробничих витрат («відрахування на загальнообовязкове жержавне пенсійне та соціальне страхування згідно з законодавством») на стадії узгодження Договірної ціни (твердої) та при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи?
Якими нормативними актами керуватись? Адже при перевірці Державної фінансової  інспекції, податкової та ін. на розмовах далеко не заїдеш, тільки «згідно з…», «відповідно до…»
Якщо хтось мав вдалий досвід «спілкування», поділіться…, думаю це буде корисно всім, хто працює з бюджетом.